Neko je napisao... I smatram da je više nego dobro razmišljanje, s toga ga prenosim u vidi kompletnog posta (bez ikakvih izmena)...
*****
Hmmmm za ovaj slucaj bi se mogla upotrjebiti ona izreka: "ko stedi na tolet papiru citav zivot hoda usranih gaca".Nikad mi nece biti jasni ljudi koji vozaju (skupa) auta a gledaju ustedjeti na stvarina od kojih zavise.Ako je izvalio xxxxxx ojra za auto pa zar je problem promjeniti akumulator od par xx ojra.
Moj "carobni stapic" koji uvjek radi i nije tajan je: da sam poucen iskustvom iz "kapitalizma" i kvalitetom izrade proizvoda po nacelu "drzi vodu dok majstori odu" mjenjam akumulator nakon isteka njegove garancije 2-3 godine.Naravno i njegovo dopunjavanje na punjacu svaki 20 dana tjekom radnog vjeka.Do sada me nije nikad izdo,a vjerujem da nece ni u buducnosti.Jer si ne mogu prisutiti da me auto ostavi na putu i da placam slep sluzbu + novi akumulator.To bi vec bilo rasipanje para.
Ako cu ja bankrotirati zbog 50 ojra svake tri godine,onda je bolje da prodam auto jer je to znak da mi ne treba.Ako nista akumulator je najjeftiniji dio u autu.
Sto se tice ovog slucaja mislim da je dobar pokazatelj zasto je bolje drzati akumulator dalje od motora,zbog zagrijavanja(time veceg ispravanja vode) i vibracija koje stete polocama.
A njegovo relativo dobro ocuvano stanje je bar ja mislim zbog toga sto nije puno presao auto,nego je mazen i pazen.
P.S. ove zime kada je temperatura padala i do -20,prolazim gradom sa smjeskom na licu u toplom autu i gledam masu ljudi kako pale na kablove i plesu indijanski ples oko auta.I sjetim se pjesne od riblje corbe "kako je lepo biti glup" :
*****
Ona izreka sa početka pisma mi se VEOMA sviđa, ja je dosta često koristim da bih objasnio ljudima da se na nekim stvarima NE SME štedeti. Tu mislim na kompletan život, ne samo na lično prevozno sredstvo. Još jednom, odličan komentar, dobra zapažanja.
Sigurno je imalo ulogu to što je akumulator dugo trajao (i dalje traje :)))), mesto gde stoji-u prtljažniku. Tamo nema nikakvog grejanja, bar ne od motora. Poznato je da je toplota jedan od najvećih ubica akumulatora, ona višestruko ubrzava kako sulfatizaciju tako i MNOGO opasniju koroziju.
Tvoje redovno održavanje (dopunjavanje) akumulatora je dalo i daje rezultate. Ovo je još jedan dokaz da dok drugi jure kablove za startovanje i traže komšijin auto da se prikače na njega, ti se voziš u toplom autu. Ovde se vidi na delu preventivno održavanje u pravom smislu te reči.
Ima još nekoliko razloga zašto je taj akumulator još uvek u upotrebi. Neka to bude neka od sledećih tema za razmatranje.
*****
*****
Hmmmm za ovaj slucaj bi se mogla upotrjebiti ona izreka: "ko stedi na tolet papiru citav zivot hoda usranih gaca".Nikad mi nece biti jasni ljudi koji vozaju (skupa) auta a gledaju ustedjeti na stvarina od kojih zavise.Ako je izvalio xxxxxx ojra za auto pa zar je problem promjeniti akumulator od par xx ojra.
Moj "carobni stapic" koji uvjek radi i nije tajan je: da sam poucen iskustvom iz "kapitalizma" i kvalitetom izrade proizvoda po nacelu "drzi vodu dok majstori odu" mjenjam akumulator nakon isteka njegove garancije 2-3 godine.Naravno i njegovo dopunjavanje na punjacu svaki 20 dana tjekom radnog vjeka.Do sada me nije nikad izdo,a vjerujem da nece ni u buducnosti.Jer si ne mogu prisutiti da me auto ostavi na putu i da placam slep sluzbu + novi akumulator.To bi vec bilo rasipanje para.
Ako cu ja bankrotirati zbog 50 ojra svake tri godine,onda je bolje da prodam auto jer je to znak da mi ne treba.Ako nista akumulator je najjeftiniji dio u autu.
Sto se tice ovog slucaja mislim da je dobar pokazatelj zasto je bolje drzati akumulator dalje od motora,zbog zagrijavanja(time veceg ispravanja vode) i vibracija koje stete polocama.
A njegovo relativo dobro ocuvano stanje je bar ja mislim zbog toga sto nije puno presao auto,nego je mazen i pazen.
P.S. ove zime kada je temperatura padala i do -20,prolazim gradom sa smjeskom na licu u toplom autu i gledam masu ljudi kako pale na kablove i plesu indijanski ples oko auta.I sjetim se pjesne od riblje corbe "kako je lepo biti glup" :
*****
Ona izreka sa početka pisma mi se VEOMA sviđa, ja je dosta često koristim da bih objasnio ljudima da se na nekim stvarima NE SME štedeti. Tu mislim na kompletan život, ne samo na lično prevozno sredstvo. Još jednom, odličan komentar, dobra zapažanja.
Sigurno je imalo ulogu to što je akumulator dugo trajao (i dalje traje :)))), mesto gde stoji-u prtljažniku. Tamo nema nikakvog grejanja, bar ne od motora. Poznato je da je toplota jedan od najvećih ubica akumulatora, ona višestruko ubrzava kako sulfatizaciju tako i MNOGO opasniju koroziju.
Tvoje redovno održavanje (dopunjavanje) akumulatora je dalo i daje rezultate. Ovo je još jedan dokaz da dok drugi jure kablove za startovanje i traže komšijin auto da se prikače na njega, ti se voziš u toplom autu. Ovde se vidi na delu preventivno održavanje u pravom smislu te reči.
Ima još nekoliko razloga zašto je taj akumulator još uvek u upotrebi. Neka to bude neka od sledećih tema za razmatranje.
*****