tag:blogger.com,1999:blog-3122036157120618345.post3251149754861509236..comments2024-03-27T18:22:00.562+01:00Comments on Akumulatori:sve zablude i misterije: Sajam... a na sajmu...(4)Djurohttp://www.blogger.com/profile/10892846216067736247noreply@blogger.comBlogger6125tag:blogger.com,1999:blog-3122036157120618345.post-74661847073574839122016-11-22T15:26:33.647+01:002016-11-22T15:26:33.647+01:00Ne znam zasto bih ja znao da li se i gde moze u Be...Ne znam zasto bih ja znao da li se i gde moze u Beogradu kupiti taj akumulator? Na primer,pogledao bih u ovlastenom servisi ili prodavnici za reno vozila. Konkretno, u mom gradu ima ovlasteni servis i ima bas taj akumulator. Dalje, zasto mora bas taj rumunski? Moze i bilo koji drugi sa istim ili slicnim karakteristikama. Obzirom da je u pitanju benzinac, ne mora toliko velika startna struja da bude, cak Vartin katalog kaze da se moze staviti i neki sa startnom strujom od 540A. Malo je redak taj model 60Ah/600A. Malo ga je teze naci, mada sam imao jedan bas takav pre pet godina,slovenacke proizvodnje. Naravno, mora se voditi racuna o dimeziji akumulatora da bi sato na predvidjeno mesto. Djurohttps://www.blogger.com/profile/10892846216067736247noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3122036157120618345.post-57091607199057268532016-11-21T19:27:48.431+01:002016-11-21T19:27:48.431+01:00Где може да се купи у Београду или шире ROMBAT CAL...Где може да се купи у Београду или шире ROMBAT CALCIU 12V 60Ah 600.<br />Један такав имам у Дастеру 1,6 бензинац стар за 4 месеца пуних & година.Још увек функционише на тем.у плусу.Симић Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/03102318623940735767noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3122036157120618345.post-67055277270292847402014-03-27T21:59:28.568+01:002014-03-27T21:59:28.568+01:00Ne znam o žemu se radi mada nisam ni primetio tako...Ne znam o žemu se radi mada nisam ni primetio tako nešto. Nikad nisam video odozgo probušene kleme. Znam da postoje takve kleme za američka vozila ali one su probušene sa strane i pljosnate su. Moguće je da je odsjaj od svetla mada ne smem da tvrdim da nije ipak rupa u klemi. Ali ne znam za koju vrstu vozila bi taj akumulator služio.Djurohttps://www.blogger.com/profile/10892846216067736247noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3122036157120618345.post-39494293788080822102014-03-27T21:06:50.837+01:002014-03-27T21:06:50.837+01:00Pozdrav, primjetio sam na slici (slika odma iznad ...Pozdrav, primjetio sam na slici (slika odma iznad presjeka akumulatora od tople)da donji ljevi akumultor topla top ima vertikalno probusen negativni pol(nema zastitnu kapicu na slici).<br />Je li to nesto novo ili je opticka varka.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3122036157120618345.post-59147832953731871952014-03-24T19:22:12.780+01:002014-03-24T19:22:12.780+01:00Zahvaljujem na komplimentima za moj blog! Kada sam...Zahvaljujem na komplimentima za moj blog! Kada sam krenuo u celu ovu priču vodio sam se mišlju da je potrebno razrešiti "zablude i misterije" oko akumulatora.Znam da je ovo blog sa jedinstvenom tematikom zato mi je još veća želja da nastavim sa njim. <br />Takvih akumulatora sam imao mnogo u svojoj praksi. Baš mi je juče bio na popravci jedan takav Vartin, prvougradni iz Pežoa 307(čini mi se, no nije ni bitno).<br />Oni u fabrici imaju specijalan alata za zatvaranje tih čepova, a oni su tako napravljeni da se ne otvaraju. Zarezi na čepovima su kontra napravljeni, nisu za otvaranje. Ali... ja ih otvaram k'o od šale! Znam da ovo nije baš pravo toj fabrici koja ga je napravila ali zato postoje i majstori.<br />Dakle...<br />Uzeti osrednji odvrtač, osrednji je u dužini metalnog dela 10-15 cm ali da bude dobro naoštren ali ne kao nož. Već onako kao kad izađe iz fabrike, kad je nov. Ovo mi je malo teško da objasnim nikom to do sada nisam objašnjavao. Sad ono glavno. Namestiti odvrtač na čep na spoljnu ivicu, tamo gde je pun krug, i to tako da stoji pod uglom od 45 stepeni u odnosu na čep. I početi lagano udaranje po plastici odvrtača. Onako dlanom, nije potreban čekić. Čep će sigurno da krene sa odvrtanjem. Bar neki milimetar, nakon toga može se slobno prstima odvrnuti. Nije neka mudrolija, ja sam to sam provalio i naučio. Pokušao i uspeo! Zavrtanje može isto tako, još je i lakše. Dovoljno je i samo rukom stegnuti čepove pri zatvaranju.<br />I to je to. Ne znam bolje i jednostavnije da objasnim. Nadam se da će i ovo da pomogne.Djurohttps://www.blogger.com/profile/10892846216067736247noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3122036157120618345.post-77408859126923514962014-03-24T14:41:00.845+01:002014-03-24T14:41:00.845+01:00Poštovani,
možete li da mi objasnite kako da otvo...Poštovani,<br /><br />možete li da mi objasnite kako da otvorim akumulator Rombat Calciu koji se nalazi u mome Sanderu 1.6 8v, a kojega sam upravo pronašao na slici na Vašem blogu (Sajam... a na sajmu...(4). To su oni čepovi koji nisu napravljeni za otvaranje šarafcigerom.<br />Inače, moram reći da sam puno naučio na Vašem blogu i sve pohvala. Malo je ljudi koji će da odvoje vremena za besplatne savjete. Hvala na tome.<br /><br />usput, pozivam Vam da posjetite moj blog... <br />http://2cv007.blogspot.com/<br /><br />Zahvaljujem na odgovoru i svako dobro želim2cv007https://www.blogger.com/profile/07656090998020474068noreply@blogger.com