Ja već mnogo pisao o tome. Zašto akumulatori istog kapaciteta a različitih proizvođača se razlikuju u kvalitetu i dugotrajnosti...
Evo kako se to "stručno" radi.
Nemojte da mislite da i mnogo poznatiji proizvođači to ne rade!!!
Dakle, evo dokaza:
https://www.youtube.com/watch?v=4sQY9DuFXp0
P.S. Posebno obratiti pažnju na mestu 1:40!!!
Pametnom dovoljno.
Evo kako se to "stručno" radi.
Nemojte da mislite da i mnogo poznatiji proizvođači to ne rade!!!
Dakle, evo dokaza:
https://www.youtube.com/watch?v=4sQY9DuFXp0
P.S. Posebno obratiti pažnju na mestu 1:40!!!
Pametnom dovoljno.
Не знам немачки, можеш ли само да препричаш о чему се ту ради. Сконтао сам на 1:4 да су ови Арктис акумулатори лакши пола кила него што су били и наравно капацитет им је мањи због тога.
ОдговориИзбришиU tome i jeste poenta. U toku nekoliko godina ukrali su pola kilograma olova sa ploča i tako smanjili kapacitet. Tačnije dugotrajnost akumulatora jer su tanje ploče (npr 0,8mm umesto 1mm). Mislim da je sad sve jasno.
ОдговориИзбришиTo su somborci radili zato su upropastili sami sebe.
ОдговориИзбришиTo je jedan, manji deo, istine. Dugi deo je da su propali jer im je "gazda" dužan desetine miliona evra a na ime raznih svojih preduzeća, pa između ostalog i fabrike akumulatora. Tako mu dođe nekako.
ОдговориИзбришиi, koja je preporuka u konacnom izboru?
ОдговориИзбришиkoliko vidim vecina akomulatora pod raznim brendovima proizvodi jedna ista globalna kompanija. Sta kupiti?
Pa neće biti baš tako... Jeste da su Amerikanci (JOHNSON CONTROLS) pokupovali sve najveće proizvođače akumulatora(Boš, Varta, Enerdžajzer, Safa, Berga...) ali zato nisu mnoge druge. Eksajd, Baner, Fiam, Mol... Ima bar deset proizvođača koji nisu u tom američkom jatu. Pa još lokalni proizvođači: Topla, Munja, Tesla... Izbor je veliki. Samo je pitanje količine novca i potrebe za određeno vozilo.
ОдговориИзбриши