U prilog dugotrajnosti DOBRO napravljenih akumulatora dodajem još jedan primer. Naime, pre nekih mesec dana mi je stigao na servis akumulator iz male Fieste. Vlasnik je došao sa preporukom da izvršim pregled akumulaora jer je kupio polovno vozilo i primetio je , IAKO JE LETO, da malo slabije okreće anlaser pri starovanju motora. Vozilo je 2003. godište i došlo je iz inostranstva.
U prilog dugovečnosti akumulatora dodajem još to, sem što je iz vozilo iz inostanstva (tamo se redovno vrše preventivni pregledi) i to što je u pitanju benzinski motor. Ko je razumeo-shvatiće.
Pri prvom testu akumulator je imao samo nekih 200 ampera startne struje. Ipak je to bilo dovoljno da pokrene motor. Razlozi za to su : mala kubikaža, benzinski motor, toplo vreme.
U svim ćelijama je bilo dovoljno elektrolita, vidi se da je redovno proveravano stanje. Međutim, sulfatizacija je svoje učinila. I još više godine starosti.
Akumulator je prvougradni, originalni Motorkraf. Firma koja snabdeva Ford.
Slika vredi više od stotinu reči...
Još jedan dokaz da je to zaista prvougradni akumulator je to što na nalepnici pored kapaciteta i startne struje piše i rezervni kapacitet (RC) koji je OBAVEZAN kod američkih akumulatora i iznosi 65 minuta.
Evo dokaza da je akumulator star 11 godina:
Na minus klemi je utisnuta nedelja prozvodnje (18) i godina (2003.)
Akumulator je vraćen na nekih 280 ampera startne struje. Vlasnik je svestan da je on odradio svoja dva i malo više radna veka i da ne sme, po mojoj preporuci, da čeka sa njim u motoru zimu.
Kupljeno je malo vremena i ušteđeno nešto novca.
Međutim, isto tako imam dokaz da takođe originalni Fordov akumulator je jedva sastavio dve i po godine. I otkazao.
Uskoro i te slike postavljam.
U prilog dugovečnosti akumulatora dodajem još to, sem što je iz vozilo iz inostanstva (tamo se redovno vrše preventivni pregledi) i to što je u pitanju benzinski motor. Ko je razumeo-shvatiće.
Pri prvom testu akumulator je imao samo nekih 200 ampera startne struje. Ipak je to bilo dovoljno da pokrene motor. Razlozi za to su : mala kubikaža, benzinski motor, toplo vreme.
U svim ćelijama je bilo dovoljno elektrolita, vidi se da je redovno proveravano stanje. Međutim, sulfatizacija je svoje učinila. I još više godine starosti.
Akumulator je prvougradni, originalni Motorkraf. Firma koja snabdeva Ford.
Slika vredi više od stotinu reči...
Još jedan dokaz da je to zaista prvougradni akumulator je to što na nalepnici pored kapaciteta i startne struje piše i rezervni kapacitet (RC) koji je OBAVEZAN kod američkih akumulatora i iznosi 65 minuta.
Evo dokaza da je akumulator star 11 godina:
Na minus klemi je utisnuta nedelja prozvodnje (18) i godina (2003.)
Akumulator je vraćen na nekih 280 ampera startne struje. Vlasnik je svestan da je on odradio svoja dva i malo više radna veka i da ne sme, po mojoj preporuci, da čeka sa njim u motoru zimu.
Kupljeno je malo vremena i ušteđeno nešto novca.
Međutim, isto tako imam dokaz da takođe originalni Fordov akumulator je jedva sastavio dve i po godine. I otkazao.
Uskoro i te slike postavljam.