Kad ste poslednji put testirali akumulator kod pravog majstora, u servisu koji poseduje uređaje koji to mogu da urade brzo i kvalitetno? A to ne zahteva nipošto mnogo vremana. I uz to može da vas spase neviđenih briga. Akumulatori ne stradaju samo zimi( oni ne stradaju zimi, to smo apsolvirali, samo pokažu sve pravo stanje i slabost, stradaju najviše tokom toplog vremena, tada se dešava najveći broj kratkih spojeva). Dakle, iole malo ozbiljniji servis (ne mora to da bude elektro servis) poseduje makar jedan uređaj za merenje startne struje ili neki sličan uređaj za testiranje akumulatora. Sad može majstor da kaže da ima i onako puno posla i da mu nije do testiranja akumulatora. Međutim, to je nemušt odgovor zato što test traje nekoliko sekundi. Ne mora da bude tačan u jedan procenat, ali i bilo kakav test (podrazumeva se kvalitetna oprema) je bolji ni od kakvog. Priključe se kleme uređaja, unesu se podaci o akumulator i to je to. Test je gotov za 5-10 sekudni u zavisnosti od uređaja. Tih 10 sekuni će se isplatiti mnogo puta. Pa kad je već otvorena hauba neka i provere akumulator!
Zašto sve ovo? Istraživanja o stanju akumulatora u vozilima kažu da od 100 akumulatora njih 17 je zrelo za zamenu a 5 akumulatora je spremno za dopunjavanje.
Iznenađeni?!
Ja nisam. Gledam takve probleme svaki dan. Toplo, hladno, kiša, sneg, nema razlike.
Zato, tražite da vam testiraju akumulator u servisu. Ne traje dugo, a višestruko se isplati. Mnogi će biti iznenađeni lošim stanjem svojih akumulatora. Ali, i to je bolje jer čovek onda zna šta mu je činiti.
Koliko stvari po vozače znaju da budu loše (a da za to oni sami nisu krivi) govori mi primer od prošle godine kada mi je došao čovek sa relativno novim vozilom i sa sumnjom u akumulator. Bio je pre toga u OVLAŠTENOM SERVISU (ja nisam znao za taj podatak dok nije došao kod mene) gde su mu sređivali neke sitne kvarove oko elektrike na kolima. Tražio je da dođe kod mene da mu pogledam akumulator. Čim sam otvorio čepove video sam da u jednoj ćeliji nedostaje elektrolit i da je zbog toga bila smanjena snaga. Uredno sam servisirao akumulator, dolio vodu i dopunio ga dok smo popili kafu (može i za tako kratko vreme samo je potrebna posebna oprema). Tek tada mi je rekao da je skoro bio u servisu i da mu nisu pogledali akumulator iako je i to bilo u opisu posla.
A pregled je trajao 1-2 minuta.
Pozdravili smo se, čovek mi je bio zahavalan do neba jer sam ga spasao velikih problema(zima je bila na pragu), a još mi je rekao da iz istih stopa ide u sevis da ih "pita za zdravlje".
Zato...
Neka vam prekontrolišu akumulator, bar dva puta godišnje. To je neki minimum. Ma, i to je nedovoljno, naročito leti kad su velike vrućine.
Ne boli ništa, ne traje dugo a spašava velikih glavobolja.
Ja nisam neki vrli, svetski majstor.
Ali ZNAM kako bi neke stvari morale biti urađene.
Za razliku od "majstora".
ČAST izuzecima.
Zašto sve ovo? Istraživanja o stanju akumulatora u vozilima kažu da od 100 akumulatora njih 17 je zrelo za zamenu a 5 akumulatora je spremno za dopunjavanje.
Iznenađeni?!
Ja nisam. Gledam takve probleme svaki dan. Toplo, hladno, kiša, sneg, nema razlike.
Zato, tražite da vam testiraju akumulator u servisu. Ne traje dugo, a višestruko se isplati. Mnogi će biti iznenađeni lošim stanjem svojih akumulatora. Ali, i to je bolje jer čovek onda zna šta mu je činiti.
Koliko stvari po vozače znaju da budu loše (a da za to oni sami nisu krivi) govori mi primer od prošle godine kada mi je došao čovek sa relativno novim vozilom i sa sumnjom u akumulator. Bio je pre toga u OVLAŠTENOM SERVISU (ja nisam znao za taj podatak dok nije došao kod mene) gde su mu sređivali neke sitne kvarove oko elektrike na kolima. Tražio je da dođe kod mene da mu pogledam akumulator. Čim sam otvorio čepove video sam da u jednoj ćeliji nedostaje elektrolit i da je zbog toga bila smanjena snaga. Uredno sam servisirao akumulator, dolio vodu i dopunio ga dok smo popili kafu (može i za tako kratko vreme samo je potrebna posebna oprema). Tek tada mi je rekao da je skoro bio u servisu i da mu nisu pogledali akumulator iako je i to bilo u opisu posla.
A pregled je trajao 1-2 minuta.
Pozdravili smo se, čovek mi je bio zahavalan do neba jer sam ga spasao velikih problema(zima je bila na pragu), a još mi je rekao da iz istih stopa ide u sevis da ih "pita za zdravlje".
Zato...
Neka vam prekontrolišu akumulator, bar dva puta godišnje. To je neki minimum. Ma, i to je nedovoljno, naročito leti kad su velike vrućine.
Ne boli ništa, ne traje dugo a spašava velikih glavobolja.
Ja nisam neki vrli, svetski majstor.
Ali ZNAM kako bi neke stvari morale biti urađene.
Za razliku od "majstora".
ČAST izuzecima.
Imam pitanje poplavilo mi je desetak novih akumulatora pa neznam da li su se ostetili.
ОдговориИзбришиAko su poplaviti u ovim sad plavama mislim da nema nekog spasa.Jer je voda i mulj usao ako ne kroz cepove onda kroz rupicu za ozracivanje.Neki dan je drugu autmehanicaru dosao poplavljen auto.Akumulator je bio za smece.Probali ga puniti ali on se samo grijao i nista vise.Zbog svoje sigurnosti najbolje bi ih bilo prodati kao sekundarni otpad.
ОдговориИзбришиEvo odgovora na vaše pitanje:
ОдговориИзбришиhttp://akumulatori-desulfatizatori.blogspot.com/2014/05/moj-skromni-doprinost-u-svoj-ovoj.html