Nije samo da daje struju, da je čuva i isporuči kad zatreba, već može da posluži i da čovek bude zdrav. I pored činjenice da je olovo teški metal koji izaziva IZUZETNO opasna oboljenja (bez brige, kad se proguta, pa kome je do toga, neka proba...)
Evo dokaza:
Evo dokaza:
Vidi se po opalom lišću da se ova sprava nije koristila skoro. Znači ne valjaju akumulatori čim se ne koriste.
ОдговориИзбриши:-)
Тебе кад питају колќо дижеш из бенча. Ти кажеш два акумулатора:)
ОдговориИзбришиAaaa? Dobra ideja? Ko se samo seti toga?! Ala mu vera! Mada bih mogao iz benča da dignem i dva ali od 74Ah. Pa sad ti vidi!
ОдговориИзбришиPitanje
ОдговориИзбришиDa li sme da se menja akumulator dok motor radi posto nemam radio cod broj.
Ne!!! Može doći do velike štete po elektroniku na vozilu. Pošto nema akumulatora koji služi kako neka vrsta "kondenzatora" napon sa alteranatora može da ode "u nebesa" i da spali svu elektroniku. To se ne može desiti na starijim vozilima koja nemaju elektronske uređaje ali je i tamo rizično da se to radi. Najbolje je otići u servis jer oni imaju rezervno napajanje koje priključe dok se izvrši zamena akumulatora. Tako će svi podaci u radiju i elektronici ostati sačuvani. Postoje neke vrste radija (ne sećam se tačno) koje mogu da sačuvaju sigurnosni kod nekih 10-15 minuta dok se ne zameni akumulator, ali je ipak najbolje otići u servis.
ОдговориИзбриши