Странице

уторак, 21. мај 2013.

Ipak, tačna informacija!!!

Kao što sam najavio ( i naslutio) u mom prošlom pisanju, somborska fabrika akumulatora prestaje da postoji!!! Bar je više neće biti u Srbiji. Seli se u Rusiju.
Strava!!!
Strahota!!!
Užas!!!
Ne znam šta da kažem i da mislim. Ostaće toliki narod bez posla. Sad će neko da kaže, pa ostale su stotine hiljada.
Tačno, ali da li je trebalo da se i ovo još dogodi? Ta fabrika postoji od 1952. Njihovi akumulatori(do pre 5-6 godina, tj. do privatizacije) su bili sinonim za kvalitet. Pa u mojim kolima je njihov od 45Ah i to iz 2005. godine!!! Doduše, dok ga dušmani nisu ukrali prošle godine. Da ga nisu ukrali, GARANTUJEM da bi trajao bar još 3-4 godine. Normalno, uz redovno i ispravno održavanje.
Šta će sada naš običan vozač da stavi u Juga od 20 godina?
To pitanje sam postavio i u prošlom postu.
Ovu informaciju sam dobio od osobe koja već nekoliko godina radi u prodavnici akumulatora i moj je dobar poznanik.
Znači, definitivno nema više CRNOG KONJA.
Neko će da kaže, opet, "pa i nisu im bili neki akumulatori".
Tačno.
Ali, za našeg običnog vozača sa automobilom starim 15-20 godina, pa i više, on je bio idealno rešenje. Uz solidno održavanje mogao je, i tako loš, da traje 3-4 godine. Dobro, u dizelašima od 2000 kubika jedva da je mogao da izdrži garantni rok. Da se ne lažemo, stavljali su mu bar za 20 % tanje olovne ploče nego što je bilo po propisu. To su svi znali. Zato su izdržavali tačno garantni rok.
Voleo bih da neko nešto napiše povodom sveg ovog.
Nije tu više stvar u akumulatorima.
To je mnogo dublje nego što se čini na prvi pogled.

Нема коментара: