Странице

уторак, 4. јун 2013.

Литература

Гледаћу ових дана, мало да нађем времена да одаберем неку литературу (нешто ме спопали таксисти ових дана са њиховим акумулаторима!!!) и да поставим на блог. Требаће ми баааш времена, јер ни сам не знам шта више поседујем од стручних књига, часописа, новина, истраживачких радова... Па то је страшно!!!
Потрудићу се да то буде нека приступачна литература, свима разумљива. Да се не правим пуно паметан, и ја сам у почетку читао ствари као што су : колика је густина електролита, гранични напони пуњења за различите типове акумулатора, унутрашњи отпор...
А сада...
То су већ докторске дисертације са разних универзитета, као на пример " решења и могућност пуњења код микро-хибридних аутомобила са PbC батеријама".

Ово "PbC" је најновија технологија оловних акумулатора. О њој сам пре неки месец рекао неколико реченица. Они који прате блог могу да надју. То су изузетно квалитетни оловни акумулатори који имају један део негативне електроде од угљеника.

Нема коментара: