Странице

недеља, 16. јун 2013.

Stigla hemija!!!!!!!!!!!

Naizad, stigla je hemija, tačnije Na2SO4. Tako sam i najavio pre desetak dana. Nešto me je malo skuplje izašlo nego što sam računao, ali biće sasvim u redu ako se pokaže ispravno i korisno. Moraću još malo da potražim po netu u vezi natrijum sulfata. Ja znam za kadmijum sulfat da se dodaje u sulfatizovane akumulatore, ali za ovo još nisam čuo. Mada, šta sve znam i šta još mogu da naučim...
Vidim da se traži po netu šema desulfatizatora iz nemačkog Elektora. Ja sam ga napravio pre tri godine i njegovu sliku sam i postavio, doduše slikao sam samo kutiju, bez elektronike. Ali, potražiću po mojoj ogromnoj dokumentaciji pa ću da postavim i tu šemu. Nije komplikovana, mada imaju dva kalema koji eventualno mogu da budu problem. Ja sam ih rešio tako što sam ih izvadio iz starog napajanja iz kompjutera. Mada ne moraju da odgovaraju uopšte!!!
Za sve one što prate ovaj blog, evo šte se traži po netu u vezi akumulatora u poslednjih nedelju dana:

- sve o akumulatorima
 -dali na kratkoj relaciji moze da se prazni akumulator
- desulfatizator
- punjač olovnih akumulatora
 -desulfatizator elektor
-elektor desulfatizator
-punjac akumulatora sa regulacijom
-koliko volti pokazuje pun akumulator
-.....

Нема коментара: