Странице

среда, 17. јул 2013.

ZVERRRRRR!!!!!!!

Pre dva dana stigla zver na regeneraciju-225Ah/1500 CCA.
O snazi ne traba ništa da se kaže-brojevi sve govore.
Ovo je sa tegljača "Mercedes  Actros", motor 14000 kubika. Ovo nisu originalni akumulatori, sa njima je kamion stigao iz Ukrajine. Njihovi su i akumulatori, firma "Westa". Drugi akumulator je bez ikakvog razloga, iako je bio u odličnom stanju, završio je u otpadu.
Zašto?
Otkinulo se parče od ploče (najverovatnije) i napravilo kratak spoj. Šteta. Starost - 2 godine.
Ovaj koji je kod mene je doveden, malte ne, u fabričko stanje. SVE ćelije su sa gustinom 1,27.
Kad bi bilo bolje ne bi valjalo.
Šta ću kad znam.
I umem ;)))
Ispitao sam ga na opterećenje od 1000 ampera. Nisam hteo više. Nema potrebe. Originalni akumulatori za taj kamion su 170 Ah/ 1000 CCA.
Evo zveri...

P.S. Gde je moj drug Miloš iz Niša, možda bi mu za njegov traktor ovakav jedan odgovarao :)))))?

3 коментара:

Unknown је рекао...

idi begaj :D pa ce mi izvrne traktor ovaj akumulator kolko je jak :D.Ovo je sila nema sta.Ono akumulatorce sto se grejalo za kamion(turbo zeta) napunilo se polako kao sto si mi reko 1-2A i drzi 12.40,i sluzi na kamion.neverovatno :),dokle li cu vise da spasavm drugara :D

Djuro је рекао...

Paaa.... Slušaj... Ja poslednjih godina (da ne čuje niko) solidne pare mogu da uzmem na rageneraciju akumulatora. Tako i ti... Dovoljno što će moći, bar leti da tera kamion. Bar neka te časti u gradu nekim ručkom, večerom. Pa majku mu, zaslužio si!!! Jedan akumulator, prosečan, za kamion košta 100 i više evra. Neka ga vozi samo nekoliko meseci, i isplatiće mu se.
Doduše, a gde sam ja u celoj toj priči :)))))))? Šalim se, samo ti radi, a ja ću da ti pomognem, ovako daljinski, koliko mogu. Teško je rešavati kvarove "preko interneta".
Šta sam ti rekao? Drži akumulator na maloj struji(NE USPEVA UVEK, BAR NE LJUDIMA SA NAJOBIČNIJIM PUNJAČIMA!!!) i trebalo bi da ima neki rezultat. Mnogo ljudi greši pa mu odvrne struju. A ne zanju da je u akumulatoru haos!! Ogroman unutrašnji otpor, pa se ugreje brzo. Doduše, to nije za osudu, ne moraju da se svi razumeju u autoelektriku. Pošto sigurno i dalje je veoma sulfatizovan, pogledaj ti ili tvoj drug bar jednom mesečno da li ima dovoljno vode jer će se grejati naročito leti. VEOMA OPASNO JE KORISTITI AKUMULATOR BEZ ELEKTROLITA!!!! ISTO KAO KAD BI VOZIO KOLA BEZ ULJA!!! Ništa manje opasno. Možeš neko kratko vreme da ga koristiš i posle ide na reciklažu.
E, baš mi je drago da si uspeo da bar malo središ akumulator. Znači da moji saveti nekom vrede.
Uf, da si malo bliže, pa takve cake, fore i fazone bih ti pokazao o kome neki mogu samo da sanjaju. Trebalo bi da nabaviš bometar sa temperaturnom kompenzacijom, to je osnovni instrument. Uopšte nije puno para a bez toga se ne može. Javi mi se na meil da ti dam adresu gde bi ga nabavio kod nas.
Živeli!!!
P.S. Da se ne zalete oni što misle da mogu tako brzo da izuče ovu "tehnologiju". Mogu, posle 2-3 godine. I mnoooogo pročitanih knjiga i odslušanih seminara... I ne znam više čega još...
Drži se Miloše, ja sam tu!!!

Unknown је рекао...

mene da casti neko za oporavak akumulatora hehe :D nasmeja me,nema nista,oni sve to shvataju drugarski :D,i kao i ja bi to odradeo samo nemam punjac ko tvoj,pa samo tolko ali nema veze :),taj bometar kupujem godinu dana :) sve da kupim i tako si ostane,opravim ga kolko tolko i bez njega i zadovoljan sam :D bilo bi fino i to da imam i nadam se da cu ga kupim tj cu kupim sigurno pred zimu :D