Странице

петак, 30. август 2013.

Akumulator iz daljine

Dobar glas daleko se čuje.
Zao još dalje.
Bilo i ostalo dok je sveta i veka.
Ovog puta o dobrom glasu...
Dobio sam juče telefonski poziv od osobe koja mi šalje svoj akumulator iz drugog grada (nije blizu, stotinak Km) brzom poštom. Čuo za mene , pronašao me je preko Svemogućeg Gugla.
Kaže, stiže zima, ne bi baš da mu se dese"zimske čarolije".
Pitanje...
Da li mu se isplati da šalje i plaća paket od 18 Kg?
Da!!!
Zbog:
-cene novog akumulatora (za to vozilo 100-120 evra)
-kvaliteta postojećeg akumulatora
-mogućnosti velike novčane uštede
Zaključak:
Ne postoji prepreka za nešto što čovek želi i hoće da uradi. Mislim na ispravnu stvar.
Posle svega, ne znam šta da kažem...
Stizali su mi razni akumulatori u radionicu, sa svih strana...
Ali nikad ovako "izdaleka".
Potrudiću se koliko god znam i umem da opravdam poverenje čoveka koji mi je poverio njegov akumulator.
Tako izdaleka.

Нема коментара: