Ovako izgleda baterija hibridnog automobila "
Chevrolet Volt", naravno u pitanju je Li-ion baterija najnovije generacije. Kapacitet baterije je 16KWh (korisno 10,5KWh) / 45Ah (288 ćelija). Garancija na bateriju je 160000 Km i/ili 8 godina.
Kada kapacitet baterije padne na 70 % od nominalnog kapaciteta, ona više nije za upotrebu.
Šta se radi, da li ide u reciklažu?
NE!!!
Pošto je tehnologija Li baterija još uvek veoma skupa (akumulator Li-ion istog kapaciteta kao olovni je 6 puta skuplji), bila bi velika šteta da se baci. Zato se takvi akumulatori koriste za mreže na terenima gde ne postoji dalekovodna instalacija. Tačnije, koriste se kao akumulatori koji se tokom dana pune preko solarnih ćelija a onda kad zatreba isporučuju energiju.
Kako to daleko zvuči...
Нема коментара:
Постави коментар