Evo šta se traži po internetu, pa stignu na moj blog. Vidim da "neko" uporno pokušava da nabavi natrijum sulfat. Ako ga traži za akumulator, MORA da bude veoma pažljiv jer VEOMA LAKO može da upropasti potpuno ispravan akumulator ako ne zna (a u to sam siguran) koliko bi trebalo da se sipa u svaku ćeliju. Normalno, zavisi i od kapaciteta akumulatora, nije isto za 45 Ah i 150Ah!!! A ja znam recepturu...
Mada, natrijum sulfat se koristi i kao laksativ... Ono, kad boli stomak a ne možeš u klonju... Tako doktori kažu... "Ovaj" što pita da li je poželjno držati akumulator na ispravljaču 12 sati... Paaaaaaa.... Sve zavisi od mnogo faktora. Al' sam objasnio čoveku... Može da se drži i dva meseca, samo MORA DA BUDE PODEŠENA STRUJA I NAPON. A "ovaj" drugi što traži DESULFATIZACIJU AKUMULATORA... Velikim slovima... Desulfatizacija to zaslužuje. E, njemu mogu da poručim da PRVO pročita par hiljada stranica razne literature, eksperimentiše 2-3 godine... I onda MOŽDA će nešto znati. Da ga odmah ubijem u pojam. Ne postoji 100% kvalitetna desulfatizacija olovnih akumulatora. O tome su napisane stotine hiljada stranica, uradjeno na stotine eksperimenata u laboratorijama, održano stotine (i održavaju se i dalje) simpozijuma... I opet sa sigurnošću se ne može tvrditi da se potpuno uspelo u tom poslu. O tome (desulfatizaciji) debatišu i na tome rade veliki umovi elektrohemije... I opet nije baš sve to kako treba. Eto, čisto da ga uvedem u priču o DESULFATIZACIJI AKUMULATORA. Dakle, evo trendova na Guglu: ispitivanje karakteristika akumulatora | ||||||||||
od+koliko+ampera+akumulator
| ||||||||||
da li je pozeljno drzati akumulator na ispravljacu12 sati
| ||||||||||
desulfatizacija akumulatora
| ||||||||||
koji akumulator kupiti za auto golf1 diesel 1.6
| ||||||||||
na2so4 gdje kupiti
| ||||||||||
normalni napon akumulatora
| ||||||||||
pad napona na transformatoru
| ||||||||||
punjači olovnih automobilskih akumulatora,shema
| ||||||||||
regler skuter ispitivanje
|
среда, 17. јул 2013.
Trendovi
ZVERRRRRR!!!!!!!
Pre dva dana stigla zver na regeneraciju-225Ah/1500 CCA.
O snazi ne traba ništa da se kaže-brojevi sve govore.
Ovo je sa tegljača "Mercedes Actros", motor 14000 kubika. Ovo nisu originalni akumulatori, sa njima je kamion stigao iz Ukrajine. Njihovi su i akumulatori, firma "Westa". Drugi akumulator je bez ikakvog razloga, iako je bio u odličnom stanju, završio je u otpadu.
Zašto?
Otkinulo se parče od ploče (najverovatnije) i napravilo kratak spoj. Šteta. Starost - 2 godine.
Ovaj koji je kod mene je doveden, malte ne, u fabričko stanje. SVE ćelije su sa gustinom 1,27.
Kad bi bilo bolje ne bi valjalo.
Šta ću kad znam.
I umem ;)))
Ispitao sam ga na opterećenje od 1000 ampera. Nisam hteo više. Nema potrebe. Originalni akumulatori za taj kamion su 170 Ah/ 1000 CCA.
Evo zveri...
P.S. Gde je moj drug Miloš iz Niša, možda bi mu za njegov traktor ovakav jedan odgovarao :)))))?
O snazi ne traba ništa da se kaže-brojevi sve govore.
Ovo je sa tegljača "Mercedes Actros", motor 14000 kubika. Ovo nisu originalni akumulatori, sa njima je kamion stigao iz Ukrajine. Njihovi su i akumulatori, firma "Westa". Drugi akumulator je bez ikakvog razloga, iako je bio u odličnom stanju, završio je u otpadu.
Zašto?
Otkinulo se parče od ploče (najverovatnije) i napravilo kratak spoj. Šteta. Starost - 2 godine.
Ovaj koji je kod mene je doveden, malte ne, u fabričko stanje. SVE ćelije su sa gustinom 1,27.
Kad bi bilo bolje ne bi valjalo.
Šta ću kad znam.
I umem ;)))
Ispitao sam ga na opterećenje od 1000 ampera. Nisam hteo više. Nema potrebe. Originalni akumulatori za taj kamion su 170 Ah/ 1000 CCA.
Evo zveri...
P.S. Gde je moj drug Miloš iz Niša, možda bi mu za njegov traktor ovakav jedan odgovarao :)))))?
Пријавите се на:
Постови (Atom)