Obratiti pažnju na ovu firmu, italijansku...Imaju sem startnih, trakcione i stacionarne akumulatore.
Znači, nisu oni svakodnevni, prosečni.
lhttp://www.midacbatteries.com/en/index.html
P.S. Ima ih kod nas.
Znači, nisu oni svakodnevni, prosečni.
lhttp://www.midacbatteries.com/en/index.html
P.S. Ima ih kod nas.
3 коментара:
Doslo vreme da kupim bometar :D,akumulator mi drzi 12.20V katastrofa,srecom ili nesrecom kad se puni ne greju se vise celije komplet vec samo one dve srednje i to samo dole na dno,neznam zasto mogu samo da se mislim,ali idem sutra da kupim bometar mislim da ga ima u niski woby house,Najvise me cudi,mali napon,odlicno pali ko da je pun,tako se ponasa,taman planiram da svratim do drugara u servis da izmerimo trenutnu startnu struju cisto da znam :).A ujedno bas sam danas trazio neki novi akumulator za nedaj boze da se raspitam koj da kupim ako ovaj umre :D,sta mi predlazes,1.1 peugeot motor,pali iz prve,66 000km preso,gledao sam exide a oni pa nemaju tj Premium klasa nema (bar po net)+ klemu na levu stranu.Pozdrav
Pa gde si ti Miloše?! Živ li si? Ja sam mislio da si već otvorio u najmanju ruku servis i da ne dižeš glavu od posla... A ti tek sam kupuješ bometar:)))
Pre nogo što kupišnov akumulator, proveri kao što sam te učio:
-parazitnu struju (da ne vuče neki potoršač neki miliamper a da ti to ne znaš)
-punjenje alternatora (14-14,4V pod kratkim svetlima i nekih 1500 obrtaja)
-sve konekcije izmadju alternatora, reglera i akumulatora
A to sve ti kažem jer napon od 12,2V je indicija na loše punjenje ili parazitnu struju.
Pa ne mogu ja odavde da ti ispitujem akumulatpr?!
Valjda si nešto naučio od mene za sve ovo vreme?!
Pa naučio si i to da loš akumulator pali k'o mina... Al' na +30 stepeni svaki će da pali!!!
Nema tu nikakva filozofija.
Obzirom da je mali motor 1100 kubika, benzin, tu ne treba ništa jako. Auto data katalog kaže da anlaser vuče 122-149 ampera. Što praktično znači da NE TREBA bilo koji jači akumulator sa CCA 350-400A. Ne bacaj pare na jače akumulatore, taj motor nije puno prešao i nije često paljen. Seti se mog posta u vezi taksista i nihovih akumulatora.
Koji akumulator da kupiš?
NEĆU, NE ŽELIM I NE MOGU javno da ti to kažem. Ovaj blog čitaju mnogi, pa i ljudi iz raznih firmi koje se bave proizvodnjom i prodajom akumulatora. Ne želim ni jednoj firmi da se zameram (u principu ništa mi ne mogu), ali ipak moja reč i savet imaju neku težinu.
Mislim da sam bio jasan.
Javi mi se na meil pa ću da ti kažem šta da kupiš, u zavisnosti koliko novca želiš da uložiš.
P.S. NEMOJ da kupuješ bilo koji bometar već samo onaj čiji link si mi poslao. Taj ima termometar a to je veoma bitno za gustinu elektrolita. Ako ne možeš taj da nadješ sačekaj malo sa kupovinom. Možda i ja imam neki privremeno da se poslužiš.
Ziv sam,kakav servis,dva sam otvorio :D heeh kad bi se salili,parazitnu struju nemam,jedino nesto vrlo malo za memoriju plejera,ali svaki dan se vozi auto tako to otpisujem :D,punjenje je dobro pod opterecenje ma cim pokrenem motor popalim sve zivo sto ima,ne pada ispod 14V,iako su 1000 obrtaja,znaci alternator nije,A inace taj napon 12.2V je dobijen ovako,Skinut akumulator i stavljen da se puni s 1-2A ne vise na 24h,odmorio se 24h,i ajde danas da izmerim dok ovako stoji odspojen u garazi kad ima sta i da vidim 12.2V,stavim ga,auto pali radi,ponasa se kao da je akumulator iz prodavnicu,a znam kako je kad se isprazni bas,tj pre se sa visim naponom osecao slabijim prilikom verglanja,ali moj malecki motor cas upali sekunda i gotovo,cak sam ga i vozio 20km u smer i toliko nazad,sve je ok,napon na instrument tabli 14V.Bometar uzimam ako nadjem a mislim da hocu bas onakav sa termometrom.Nemogu vise da mu bajem s napon :) daj da vidim i tu gustinu i dal ima nade a inace sad cu da ti se javim na mail :)pozdrav
Постави коментар