Странице

субота, 2. новембар 2013.

Običan a dobar

Kad bi se samo malo povelo računa o održavanju vozila... Bilo bi manje muke, glavobolje, o novcu da ne govorim...Ali, krivu Drinu niko nije ispravio.
Moj poznanik Steva, znate onaj doktor za ulja i ima svoj blog http://motornaulja.blogspot.com/. E on ima fabrički akumulator u svojim kolima.
To praktično znači da je takozvani "prvougradani", ono što je stavio proizvođač prilikom sastavljanja motora. Akumulator je star 8 (osam) godina i kola su prešla 90000 Km.
Akumulator...
Sasvim prosečan, najprosečniji "Tesla" iz Brčkog. Automobil-Zastava.
Nisu mogli manji da stave od 36 Ah i 300 ampera startne struje. To je najmanji koji se stavlja u putničko vozilo. Koliko ja znam. I ne bi trebalo veći jer je mali motor i još je benzin pogonsko gorivo.
Šta je pesnik ovim hteo da kaže?
Vlasnik kola samo vrši REDOVNO ODRŽAVANJE. U toku godine se 5-6 puta proveri nivo elektrolita u svim ćelija, po potrebi se dolije voda. Takođe se par puta KVALITETNO napuni MALOM STRUJOM.
Eto dobitne kombinacije za svaki akumulator!!!
Eto odgovora za sve one koji stalno pitaju kako se pravilno održava akumulator.
Ima još par sitnica oko održavanja ali ovo je najbitnije.
Dokaz da NE MORA da se ima u motoru najbolji akumualator. Može da bude i sasvim prosečan, bitno je pravilno održavanje. Kao i za sve ostale delove u automobilu.
P.S. Akumulator koji je naveden u tekstu ne služi za reklamu iste firme, već je naveden samo kao primer. Na istom mestu se mogao naći i od bilo kog drugog proizvođača.