Странице

петак, 22. март 2013.

Posao danas

Evo danas posla! Prvo sam ugradio jedan "Motrio" 63Ah /540A (firma koja pravi rezervne delove za starija Reno vozila) u Megan 1.6 benzinac. Izvukao sam ga na 420-440A CCA, što je više nego dovoljno za takav auto. Vlasnik me je malo "smorio" raznim pitanjima, čak sam morao da mu merim struju punjenja amper klještima. No, sve je u redu, dobio sam čast i još mi je nabacio jedan posao.
 Posle mi je stigao na popravku neki kineski džip (Bucina neka prijateljica), kaže da je unutra Mercedesov motor. U pitanju je 2.0 naravno dizel. Kako god, ispod haube me je čekalo iznenadjenje, akumulator 55Ah/480A!!!??? Pitao sa je šta je problem, jutros malo slabije je upalio. Pitao sam od kad vozi sa tim akumulatorom? Gospodja(ili gospodjica, skidam kapu), reče da ga je juče kupila. Naravno, uvalili su joj neki taj akumulator na auto placu samo da joj prodaju vozilo! Odmah sam je opomenuo da je taj akumulator mali za tako veliko vozilo. Kako god, još jedno iznenadjenje me je čekalo kad sam htao da napravim zamenu sa mojim akumulatorom; ima levi plus!!! Dobro je da imam onaj BH 45Ah što su mi ga potpuno novog ostavili pre dva meseca i niko se više nije javio.Kad je okrenula ključ mislio sam da će onako mali akumulator uvući kroz kabl u anlaser ;)))
Proverio sam ga , samo je dobro ispražnjen i ništa više. Inače, u pitanju je "Puma" akumulator. Čini mi se da su se oni prodavali prošle zime u Metrou.
Onda mi je stigao još jedan Varta Blue dynamic 74Ah/680A (doneo momak kome sam pre desetak dana već popravio jedan). Kaže da je slab i da jutros kod električara nije hteo da upali. Po prvim pokazateljima( naglo digao napon i oborio struju) rekao bih da je pokidan jer stoji u WV 2.0 dizel. Ko zna koliko je star i kako je (?) održavan? Kaže da je kupio kola pre mesec i po zajedno sa njim. Videćemo preko noći šte će da bude sa njim, ostavio sam ga celo popodne na desulfatizatoru(struja 1A) i biće još celu noć.
Iz iskustva mislim da će nešto slabo da bude sa njim, ali voleo bih da grešim...