Странице

петак, 21. март 2014.

Sajam... a na sajmu...(3)

A onda je usledilo ono glavno...





Što reče neko, nema narod ni za taksi...Samo se gleda i odmerava... Neko kola a neko uz kola...





Malo prave, sirove snage. Bayerische Motoren Werke Aktiengesellschaft ili kratko BMW. Sve je rečeno.






Ovo su trkača kola sa hibridnim pogonom. Odmah nakon sajma su otišla u Monte Karlo na trke (koliko se sećam).

Ovo je Milica.

Milica i njena drugarica.


Štand Honde i njene "hondinice".



Jaguar F tip i "Jaguarke".




 Sudeći po raznim testovima potrošnje goriva, trebalo bi uzeti sa velikom rezevom svako reklamiranje i hvaljenje raznih proizvođača automobila. Ti testovi su rađeni u idealnim uslovima. Ali, i ova potrošnja od 4,7 litara je odlična!






Neće zauvek biti nafte. Zato sve više ima ovakvih vozila. Mada, moje lično uverenje da to u naše krajeve neće još dugo stići.


A ovo je motor ovih odličnih kola. Nigde akumulatora!!! Onaj glavni, litijumski, je u patosu. Prosečna garancija je nekih 7 godina ili 250000 Km(toliko se računa životni vek baterije). Koliko ja znam. I košta... Oko 20000 dolara. Koliko ja znam.






Pretvarač ili inverter. Kako kom drago. Srce elektro pogona.





Pročitah na internetu jedan mnogo dobar komentar za ovu korsu. Napisa neko nedge da kad kupiš ovu korsu onda moraš da odeš na testiranje i da dobiješ atest od naših "stručnjaka" (oni što pale upaljač iznad akumulatora da vide da li se puni) jer možda nešto nije dobro i pravilno ugrađeno u Opelu. Šta oni znaju oko pravljenja automobila?

Auto našeg najboljeg reli vozača Milovana Vesnića. Njegov otac je bio i ostao najbolji vozač bivše nam države.


Kad imaš ovu "Mečku" imaš i nju. Tako mu dođe nekako.





Jamaha YZF-R1. Ovo radi na nekih 15000 obrtaja. Manje-više. Izgleda kao prava zver!!!