Странице

среда, 6. новембар 2013.

Hvala!!!

Čestitam na ovom jubileju..
Blog je odličan.
Možda nekog ovo ne zanima ali i te kako ima nas kojima je ovo znanje potrebno.
Samo napred Miša. Vi ste izuzetan čovek. Hvala Vam.
Pozdrav iz Požarevca

***************************************************************
Zbog ovakvih poruka mi je još draže da pišem o svemu što bi moglo da pomogne ljudima u njihovim problemima sa akumulatorima. A još veće zadovoljstvo je ako se pri tome uštedi i nešto novca.
Oni drugi, kojima sve ovo smeta, oni koji ne nalaze korisne informacije na ovom blogu... Neka se udalje odavde... Ovo nije mesto za njih... Svojim prisustvom samo kvare "atmosferu" na blogu.
Hvala.

2 коментара:

Steva је рекао...

Pridružujem se čestitkama.
Uzgred da ukažem na jednu žalosnu pojavu koja je ponovo u modi.
Krađa akumulatora. Neverovantno je koliko se ovo (pre par godina takođe masovno a nikad iskorenjeno ali je bilo malo u manjoj meri. Više desetina krađa, naročito iz Zastava vozila u rubnim delovima grada (slabije naseljenim i/ili osvetljenim).
Očigledno je da se radi o "sakupljačima sekundarni sirovina".

Djuro је рекао...

E moj Stevo...taj sport" je veoma razvijen i popularan u mom gradu. A što je crnje i gore i ja sam bio jedan od onih koji su upotpunili količinu sekundarnih sirovina određenoj osobi. Duša me boli za somborskim akumulatorom , bio je star u trenutku krađe 7 godina, i mogao je bar još tri da traje. To je bila jedna od poslednjih dobrih serija od tog proizvođača. Ali, teramo dalje. Za prolivenim mlekom ne vredi plakati. Znam ja još puno pojedinosti o svemu tome u mom gradu, ali to nije tema ovog bloga. Mogao bih knjigu da napišem.