Странице

понедељак, 5. август 2013.

Пословна понуда

 Данас, у току дана ми је зазвонио мобилни, неки млад момак се представио, рекао име и фирму из које зове. У првом тренутку нисам разумео па сам тразио да ми понови те податке. Након тога сам разумео да ме зове из фирме за коју ја знам (из мог града) и која се бави индустријском електроником и аутоматиком. Момак је још рекао да је добио мој број од човека који има сервис и продавницу електронике, али да он не ради ту врсту посла. Пошто смо нас двојица одлични познаници(и приватно и службено), он му је предложио да ме не позове и реши проблем.

А проблем је у огромном пуњачу за акумулатор од електро виљушкара. Фирма из Новог Сада им је послала на сервис, али су они мени проследили јер су чули добили информацију од мог приjaтеља да ја радим пуњаче и све око оловних акумулатора.

Ето...

Пуњач је у мојој радионици, поправљен.

У питању је велики (немачки оригинал) пуњач 24V/60А. Наравно, потпуно аутоматизован.

Пошто пуњење акумулатора на том пуњачу почиње оног тренутка кад се ставе клеме на акумулатор (кад електроника "укапира" да постоји напон на клемама), морао сам да импровизујем са два акумулатора. Пошто су оба релативно мала, нисам смео дуго да држим на пуњењу јер би се свашта десило зато што је инуцијална струја пуњења била око 18 А. За акумулатор од 45Аh је то више него опасно!!! (Мада може и тако али у специјалном режиму и са ограниченим напоном).

Каже наша изрека " Добар глас се далеко чује".

(А зао још даље).

Нема коментара: