Pravilo je da se struja hladnog starta (CCA) ispituje na -18 stepeni (još tačnije na -17,8). Postoje neki tipovi Eksajd akumulatora koji su testirani čak na -30 stepeni. U prevodu, napravljeni su za sibirske ili slične uslove ekstremne klime.
Ali, da tehnologija ide još dalje, pokazao je ovaj akumulator. On je testiran na ...
Sami pogledajte:
https://www.youtube.com/watch?v=3i_bsfwPE1s
P.S. Mada, i taj bi brzo stradao kod naših vozača... Garant!!!
Ali, da tehnologija ide još dalje, pokazao je ovaj akumulator. On je testiran na ...
Sami pogledajte:
https://www.youtube.com/watch?v=3i_bsfwPE1s
P.S. Mada, i taj bi brzo stradao kod naših vozača... Garant!!!
2 коментара:
Predrag,
interesantno za postaviti u izlog na TV da ljudi gledaju ali, s prakticne strane, potpuno bezvredna informacija jer tih akumulatora ovde nema a nece ih ni biti. Poput DIE HARD.
Pozdrav.
Možda je za nekog bezvredna informacija... Ali je za nekog korisna jer će saznati da postoje i neki drugi akumulatori sem somborskih, vartinih, bošovih... I sličnih. A ako čovek ima novca on će naći načina da dođe i do takvog akumulatora. Nije nemoguće, danas se sve može naručiti. Ja sam samo hteo da pokažem koliko je tehnologija daleko otišla i u olovnim akumulatorima koji su konstruisani pre nekih 150 godina. I ima još uvek mesta za poboljšanja.
Постави коментар